July 30, 2008

The smell of....

I dunt hav Bantal Busuk but i do hav Selimut Busuk. My korie pernah bgtau, lepas khawin nnt aku kena la simpan Selimut Busuk aku. But i said "No way". Aku tak dapat berpisah dengan Selimut Busuk aku even kalau dah ada anak.

Selimut Busuk yang aku ada sekarang nie ialah dari cadar tilam. My papa bought it when he study at America long time ago. It sejuk bila time sejuk dan it still maintain sejuk bile time panas dan aku very very confortable to hug it bila nak tido. Kalau ke mana mana aku akan bawak selimut busuk aku jugak, ketidak aku tak dapat tidur dengan nyenyak. Friends noe me tat i cant live without my Selimut Busuk.

Whenever bila nak wash Selimut Busuk, aku akan make sure yang matahari mesti kena terik dan weather harus la ok, tak boleh time time hujan nanti Selimut Busuk aku susah nak kering pulak. That why, masa time study Selimut Busuk aku hanya akan dibasuhkan oleh aku masa aku balik homwtown sahaja.

My papa, korie and friends did ask me to change my Selimut Busuk.
They said " Beli je la selimut baru".
some said "Selimut ko dah nipis dah"
" Ko tukar la selimut baru, sampai koyak pun nak kena tampal"
"Best sangat ke Selimut Busuk ko tuer ?"

But i wont tukar my Selimut Busuk, dan aku tekad sampai khawin pun akan ku bawak tdo bersama aku. Dulu aku pernah try to have another one selimut, which i olready give it to korie now, sebab aku tak suka la. Tak ada chemistry langsung, tak ada bau bau yang dapat attract aku. And now, my Selimut Busuk still besides me. Tiap tiap malam mesti hug hug 1st and smell smell 1st baru aku dapat tido lena. That me and Selimut Busuk.

And im pretty sure that people out there also having their own "busuk".

No comments: