October 14, 2008

Selamat Hari Raya Aidilfitri


Kad Raya yang aku dapat Tahun nieh

27/09 - Pulang ke kampung, Sebelum tu singgah di Carrefour Wangsa Maju tukar seluar yang silap size, pick up Jojo and his son at Section 2. Bertolak dari KL kol 11.00 am pagi gtu. Arrived Pendang pukul 6.00 Petang. Jalan tak jem sgt.

28/09 - Ke Pekan Pendang membeli nailrebnicnic ngan ayah dan korie, aku ikot ajo. hahaha, asalkan parent die happy sudah.Then p tengok rumah ngan korie dan ayah die. Petang bertolak ke Penang. My cousin came to my house, dah lama tak jumpe masak masak sekali and borak borak ngan kakak dan adik. At nite, my body rase bit differrent...

29/09 - Demam panas menyerang, gile panas! Mengalir air mata pun air mata macam mendidih. Rest one day.

30/09 - I hope can recover, tapi idak la pulok. Panas still ado g. Besok dah nak rayo camno nieh. Pulang ke Taiping pada petang ittew. Btw Happy Birthday Mekju. Gue terlupa. Wink~

01/10 - Selamat Hari Raya Aidilfitri. Lemang sume aku tak bedal. Aku hanya minum air dan laksa. Tu pun aku paksa diri sebab nak kasi 'yak' gak. Namun hasil tidak dpt.

02/10 - Back to Penang, Demam dok g surut. Pening ya amat. Rest whole day

03/10 - Demam surut, Pening dok g. Pas Zuhur kteorg ke Gurun beraya ngan Tok angkat papa gue.

04/10 - Im Went to Pendang. Jojo ada hal, kteorg bertolak dari Pendang lepas Magrib lengkap makan nasi sume.

05/10 - Gilos jalan jem. sampai KL kol 6 pagi. Tak larat den nie ha... jarak 30km pun take 2 hours. Pagi tu aku rase lain macam dah.Badan dah timbul bintik bintik merah.

06/10 - It was CONFIRM denggi, after opismate srh ke hospital check darah.


Jalan Jem Semasa On The Way Ke Slim River

No comments: