February 6, 2009

Lenguh, jenuh, tapi tak penuh.

Minggu nie ada satu entry je, banyak cte tengah dalam draf folder, tapi tak publish lagi sebab ye bukan aku malas, bukan aku taknak publish, tapi gambar ye pending lagi kat orang nie ha...orang kat bawah nieh....


















Dia habaq mai tak cukup space nak transfer gamba ke laptop, so tak dpt la upload kat picasa kegemaran die. Jenuh aku tunggu, tapi silap aku gak lupe bawak ext-hd mase tu, ketidak ada gak modal nak blog nieh. Entry entry yang coming soon ialah

Central market - tempat shopping postcard macam borong ikan.
Petaling street - camera kena pecahkan?. Shito....
Fish SPA - The 1st and the Last....i tell u, it very dangerous!..
Thaipusam - Jom exersice kat tangga Batu Caves.

Selamat bercuti and menyambut Thaipusam 2009. Aku akan berada di Batu Caves kali nie, 1st time nak tengok Thaipusam nie. Jom join kami ber5!

3 comments:

Anonymous said...

OMG!!! o_O sape mamat KURUS ni!! cam kuar drp kem askar jek hik hik hik. patut ade gambar present & past...ape letak past jek :p tak leh nak compare ahhaha

xeea said...

erk.

baru je nak try fish spa kat sunway tu. bahaye ek?

zach said...

pahal lak mamat ni tibe?