March 1, 2009

Tinggal sebentar.

Sudah lama aku tak update blog. Banyak idea yang datang, tapi datang tu tak kena tempat. Mana tak nya waktu-waktu sibuk masa dalam LRT, waktu waktu berada di luar tanpa lappy disisi.

Aku ingin tinggal dunia blog sebentar, atas alasan hendak selesaikan masalah peribadi yang tak tahu ending dia macam mana. Haih~ serabut kepala.

Tambah pulak aku sibuk gila babas la 2 minggu nie. Pergi interview dan sambung terus jump buat html + css yang ada 56 pages kalo tak silap. Berpinar mata aku tgk coding html dan css nie. Rasa hangin je memanjang. Word dan text dieorg provide hanya copy paste pn aku rasa fedup gak. Disini aku nak nyatkan copy paste pun bukan satu keje yang mudah hokey!. Tiap pagi je, terus wat html dan css, ini pun dah terlepas due date. Sampai takde masa baca online paper dan gossip hahaha.

Resign letter sudah tender, nanti akan bermula kehidupan career baru pada bulan April. Di sbbkan akan pakai formal nanti, Is time to shopping baju baju keje...yay..mari meloncat..psstt..Isetan dan lain lain tengah megasale. Dan akan berakhirlah atau Takde lagi everyday jeans + Tshirt + slipper nanti. Sob..sob...

Ok da~~~

No comments: