March 12, 2010

Emotional

Lately, aku sangat sangat emotional. Tak boleh salah sikit, tak boleh tinggikan suara, tak boleh serabut sangat, takleh itu dan ini. Ketidak aku akan fedup, aku akan masam muka. Pendek kata aku cepat merajuk.

Nak kata PMS, tak jugak. Nak cakap stress, tak jugak rilex je aku goyang kaki kat Bank Islam...opss. Nak kate korie tak kasi kasih sayang tak jugak. Tapi entah, aku amatlah moody sekali. Sampaikan korie pun naik angin, moody aku tak kira masa, dan tempat.

Moody aku amat teruk, sampaikan aku taknak balik rumah jumpe korie. Menangis siang malam. Paling best aku sediakan makan minum korie, basuh baju, kemas rumah, minta izin nak lari rumah. Hahah. Ada tak orang minta izin nak lari rumah. Itulah aku minta izin dulu sebelum nak lari rumah. Aku lari tak lama sekejub sahaja sejam. Ok..korang gelak lak skrang..Itu pun aku lari g masjid jamek jejalan. Panas dowh dah la keluar rumah perut lapar, dapat minum berdeguk deguk air tebu segelas sehengget je. Nak tak nak balik jugak rumah, menangis last last tertidur.

Moody aku baik semula selepas korie masak ketam masak bercili. Hak hak hak. Amat pysco sekali. Masak je masakan kegemaran aku, moody dah elok. Aik, takkan crab mood swing.

Elok je mood swing aku nak elok habis, aku dapat call dari team leader. Affin Bank perlukan orang untuk module yang dieorg miss out masa 2 months ago, pastu dikhabarkan berita dalam masa seminggu kena siapkan. Masam gile muka aku, module untuk 2 months suruh siapkan dalam seminggu. Dah la aku datang menolong, apa bende tak siapkan. Nak taknak aku complaint panjang berjelar macam tulis karangan plak aku rasa. Hahaha. Sekali boss aku respon pada emel aku dan include
"
Hi xxx,
Please refer to the issues raised by Mohaiza.
It seems that the system is not ready for testing. The parameter should be set by the developers and xx entries should have been finalized by now.
My concern is this:-
1) ....................?
2) ........................
3) ........................
xxx, I am just raising this issues to be fair to Mohaiza. Mohaiza is dedicated and a fast learner and she has the potential of being a good tester.
I hope you understand."

psst...boss ada chance tak increment tinggi skit bulan April ini.

Dan skrang, module itu pn aku dah siapkan. Hopefully next week posting balik Bank Islam atau next project cant wait!!!...

Byebye ....


No comments: