May 9, 2012

Girl Or Boy - Part 2

Sambung kembali, selain daripada amalan pemakana, ada jugak orang mencuba mendapatkan jantina berdasarkan Calendar Peking daripada Negara China.

Calendar ini hanyalah untuk predict sahaja, bukanlah ditepati 100% ramalannya.


Selepas membuat ekperimen antara aku dan kawan kawan 99% teramal betul. Hanya juju je salah! ahaha. Pada awal juju predict anak laki, keluar anak perempuan. Tapi takpe sekarang juju sudah menetas anak kedua. Hero yang bernama Anaqi Yussof aka damaq, tahniah juju! akhirnya dapat jua anak hero kamu.

Balik pada topic, bagaimana hendak melihat calendar ini?

1. Disebelah kiri chart ialah umur bakal ibu.

Contoh Aku expecting melahirkan Asyraf pada January 2011 umur 27. Dan aku nak tau bakal anak jantina anak. Aku kena tengok bila aku expected Pregnent. Jadi aku Expected antara April - Mei pada umur aku 26. Masa lihat chart umur 26 dan bulan April dan Mei ialah Baby Boy.

Paham tak? Kalau tak paham jua buat buatlah paham. Payah gak aku nak explain. Ahakz

Contoh 1 : Sekiranya umur 25. Pada bulan January disahkan mengandung 2 minggu, maka ramalan menunggukan jantina ialah Perempuan.

Contoh 2 : Sekiranya nak baby pada umur 30, nak jantina perempuan. Maka Haruslah berusaha bunting pada Bulan March atau May.

Begitulah Contoh contoh atau kegunaan Calendar Peking untuk meramalkan jantina. 

No comments: