January 27, 2008

21January 2007









yeah...monday is 21st January, which is my 24th birthday, and korie took me to Chandlier <-- am i correct...restaurant tepi jalan dekat ngan brickfield tuer. Dan dgn niat ye tu la pertama kali dan for the last i would like go there..bukan sbb mknan die tak sedap tapi parking die mahal! walaupn 5 henget bg aku xbaloi..serious tak berbaloi...erkk..mlm tu aku order fish and chip..mmg special dn aku tak pernah mkn fish and chip special macam ittew sampai ler aku tak leh nak sumbat vege die sbb rase lain macam..hehehe...dn korie or spageti bla bla bla...sbb aku tak tau nama spageti tue hahaha..tapi mmg sedap gile! satu pinggan dh cukup kenyang tuk aku...serious, ingatkan aku nk tambah pepe meal lagi takde perut ku sudah boyot. dan mataku sudah "kahyut"..ngantuk gile, yela itukan hari isnin, keesokkan hari aku nk koje, of coz time to sleep, pas dinner kteorg takde nye nak jejln romantik romantik, ehehehe so balik umah tdo!

1 comment:

SundaeCone said...

after dis celebrate dgn kitorang plak yek..;P

juju banje ! ! muahaha..