January 31, 2008

31 January 08

Kejub je kte dh berada akhir bulan January... lagi 11 bulan tuk sume orang melalui tahun 08.
so far, apa korang dpt capai tuk bulan january ? hehehe, bagi aku, aku hanya mencapai genap 7 bulan aku keje, cepat gile kan? Besok dh 1 Feb, dan bagi bagi makhluk makhluk d Wilayah. happy la coz tomolo is PH hehheeh, dan bagi member aku tahniah coz dpt lappy baru tuk new year present, is a good achivement for urself and a reward too.Hopefully u work hard to achieve ur next target!

Xtiviti tuk besok ialah
1. Cuci movie - KLCC ? PAVILLION?
2. Xtau plan hehehe

Now is 6.11pm
Company aku ada meeting, meeting nie mmg gempar,dan penting tuk sume org, berita baik dan berita tak baik ....aplah yg tak baik ye, hrp-hrp sume baik..

1 comment:

Rashidi Zin said...

Nasib baik semua berita baik aje tadi kan? Yang tak baik satu je kot, kena kerja lebih sket :p