June 2, 2008

Aku mempunyai perasaan jugak !

Selagi aku buleh tahan ngan kerenah seseorang aku cube tahan, walaupun kekadang aku terasa hati, termakan hati, jantung, limpa, buah pinggang, hempedu sume, aku akan telan sbb aku tau hidup nie macam macam ragam orang, dan tak semestinyer kte nie perfect.

Tapi seperti tajuk entry kali nie, aku pun mempunyai perasaan jugak, kekadang aku buat duno je apa apa pun, tapi sejauh mane aku leh wat duno? hingga hujong dunia? Bila aku dh fed up ngan seseorang tu aku akan pikir baik nya dia terhadap aku, drpd aku pkr apa yg die telah wat pd aku. Aku paksa hati aku dan otak aku tuk pikir kebaikan die, aku taknak hot dan steamkan lagi perasan marah aku.

Setelah sekian lama, HARI ni aku takleh tahan...Sorry aku tak dpt nak tahan ngan kerenah suke merajuk tak tentu hala .....aku paling tak dpt nk tahan yg ini ! HARAP MAKLUM .... tlg lah perkara kecil nk merajuk, perkara yg mmg mmg bukan yg bermasalah pn merajuk. APE APE JE LAH....asalkan ko happy, dn aku rase setakat nie je aku bebel pasal bende nieh, mulai harinieh, lantak ko ler ko nak meroyan ke , bingit ke, hangin ke, sedey ke, happy ke, lantak ko la itu hidup ko, asalkan ko jgn cari aku tuk menceritakan pasal meroyan ko, bingit ko, hangin ko, sedey ko + happy ko.

AKU NAK NORMAL NORMAL RELATIONSHIP JE ....ala-ala biase je!

No comments: