January 30, 2009

Games and drama series.

Tiap tiap hari aku akan buat 2 bende yang sama. Main games and drama series.

Bangun pagi, toyok bijik mata(sampai nak terkuar), buang taik mata, masuk toilet-gosok gigi, pi dapur-masak breakfast, masak aiq, wat roti celup telur letak skit blackpaper disertakan dengan tea berperisa Strawberry. Duduk depan laptop, main supertux dan tengok drama series. Tengahari baru aku g mandi.

Memang ralek btol buat 2 bende nieh. Lupe segala bende, mandi pun tangguh, lunch pn tangguh sbb perut maseh kenyang ngan breakfast, basuh baju pun tangguh, apatah lagi kemas bilik. Sunggoh memalukan. Camno la nak berlaki kalo perangai gini. Sedar weh sedar. ahhaha.


Games nie ade banyk jenis games, kalo nak tingkatkan minda. Macam IQ atau EQ, leh try puzzle games. Mana tau korang tetiba jadi genius. Ha...bagus la tuer. Ada games seperti card. Aku tak minat sgt card card nie borink.

Online games yang aku gile gile tiap tiap hari ialah Supertux. Games nie clone mario, dan aku gilekan games nie sbb bile time blackout di opis, tenet kan takleh gune, so main games la jawap nye..wat sementara waktu tunggu network up semula. Supertux nie boleh didapati mane mane OS-linux, tp lanieh OS-windows pn leh download dah.

Main games nie pun sampai terangkat-angkat kaki, tekan keyboard leh pecah..eh tak pecah lagi. Bunyi seperti eiii yer...shit...ish!! argh!..sume ada. Kalau korang nk tau ok gak main games nieh, otak pun jalan, pusing sana, pusing sini, cari idea canner nak lepas. Cume pepandai la displin kan diri sendiri kalo nak bergames-games nieh. Huh? tak tau gak canner? haa.. lu pikir la sendiri.

Bukan setakat games je aku layan. Kekadang tu aku leh layan 2 in 1. Macam milo 2 in 1. Sambil bukak cte House, sambil main Supertux. Tamak btol. Diharap janganlah mencontohi perangai aku nieh. Kalo nak gak, sila-sila aku tak marah malah aku ada geng. Hua hua hua (wat muke nabil yang tengah korek idung bagi iklan Hua hua hua di astro ria.)......

Jom layan...


No comments: