April 16, 2009

Current

Current situation, aku sudah bertukar keje, nearly a month di tempat baru. Maseh dalam industri yang sama - banking, tapi kalinieh lebeh advance skit. Tengok system pun jakun. Aku keje as a Analyst. No more coding, no more framework, no more html, no more css. Wat a good life!

Haritu orientasi, ha masuk co nie ada orientasi. Pastu auditorium hall macam lecture hall. Jakun lagi. So main office kat damansara, tapi aku posting kat Bank Islam. Terkejut beruk, bile ada cina bertanya, takpe ke tak pakai tudung kat Bank Islam. Erk..takpe kot, ketidak manager aku takdela post laju aku kat Bank Islam.

Secara kesimpulanye, no more entertainment for me kalo dah duduk kat client site tu. Kerje, kerje, kerje. Hanya gtalk je yang leh access tuk chatting. Nak wat canner. Life is like that.

Balik keje kekadang letih, kol 9 atau 10 dah tdo. Alamatnye, takde masa nak blogging, hanya dapat baca blog yang tertentu sahaja. Haih~

@@@

@Dulu masa belajar sama sama.
@Asemen sama sama
@Hangout tengok Nyah sama sama
@Makan sama sama

@Sekarang nie pun nak gak sama sama



1 comment:

Anonymous said...

korang yg nk nengok nyah.