July 26, 2009

huk...huk..huk.

Phew, lama tak menulis di blog. Kerja kerja kerja. Sabtu pun buat OT. Ehem, selagi ada rezeki boleh dicari, kaut je sebanyak boleh, yang penting pengalaman. Kalau boleh aku nak bgtau korang, i like my current job so much. Btol tak tipu. Rasa memang sangat puas hati.

Pejam celik pejam celik dah nak masuk bulan lapan. Tapi banyak bende perlu diselesaikan. Lately aku sibuk gile dengan work task aku. Balik je rumah rehat buat "homework" dan terbongkang tidur. Sabtu dan Ahad pun aku jarang keluar, unless ada perancangan awal dari kawan kawan.

Lately ni jugak aku suka sangat tengok cerite jepun - PRIDE. Ulanglah beberapa kali cite nie tetap menjadi pilihan aku, tak jemu. Disebabkan aku jarang keluar lanieh. Semua cerita aku khatam kat rumah. Ghost (season 1 and season 2) aku pun dah habis khatam, aku tau ada cerita nie pun sebab menang Shout award haritu. Ketidak jarang aku nak layan tv drama tempatan. Blame me!

Hurmmm...mengeluh panjang tak tau nak cerita apa, btw i went to Kuala Selangor yesterday. It was so wonderful dapat tengok kelip kelip. I will write it later la. Penat pun tak habis g. Padahal perjalanan 2 jam je for 2 way.

No comments: