October 19, 2009

Start semula setelah lama tinggal.

Hampir 2 tahun aku meninggalkan tempat itu. Rindu pun ada. Tempat itu lah membuat aku lupa akan masalah masalah yang remeh temeh. Tempat itu jugak diri ni merasa hot buat seketika, merasa longgar longgar, merasa ringan. Jadi dengan itu aku membuat keputusan kembali semula ke tempat itu, sebelum ia terlambat. Kang rugi plak, tengok dan terliur je tengok "orang punya". Wukakakak

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tara....


Dah aku nekad 4 hari seminggu aku akan jenguk ke sana. Korie yang suruh aku g sana, suruh aku masuk semula gym, die cakap takyah nak diet makan since aku nie suka sangat makan. Die pun rase sunyi kalao takde orang teman die makan, teman die melantak, teman die jalan jalan cari. Jadi die g survey survey and suruh aku sign in to Celebrity Fitness, since ada promotion grand opening kat Wangsa Walk.

Tak sabar nak lost weight, dah 2 tahun asik gain weight je. Is time to lose weight and i still able eat watever i want.