November 4, 2009

Program Realiti - Sehati Berdansa

Kalau ikutkan banyak la sangat program program reality nie. Sampaikan aku naik muak pun ada. Bayangkan tukar channel nie program reality lagi, channel nie program reality lagi. Boleh dikatakan lebeh 50% program reality ditayangkan. Mula mula tu ada ikut la, macam akedemi fantasia 1, 2, ok 3 tu dah bosan dah. Then Malaysian Idol 1, 2. Dan OIAM 1,2. Gugu Gaga Era, LG MyStar (ini mmg la tak ikut) tak lepas jugak Sehati berdansa.

Pada awalnye aku takde la minat sangat sehati berdansa ini. Nak nak artis je yang dapat masuk. Rasa jealous je. Wuakaka. Petang tu takde keje, cube la tgk sehati berdansa 1. Eh best plak vanida imran dan husband dia menari. Menjadi. Aku terus jatuh cinta dengan sehati berdansa. Kalau nak suruh aku vote...Eh aku pikir 2 atau 3 kali la.

1. Sebab time aku tengok sehati berdansa season 1, dah habis pun. Juara pun dah tau, baru aku tonton semula dari episode 1.

2. Aku rase tak perlu menderma melalui itu. Kalau nak menderma ada banyak cara gak. Terpulang pada seseorang. Ini personal point view dari akulah. Terpulang pada hak masing masing. Duit masing masing.

Ok 2 alasan je la. Yang ke3 tak dpt nak pikir. Hehehe. Tapi nie bukan main point la ye. Kte letak ketepi. And.....

Dalam season 2. Lisda dan fauzi yang jadi juara, bagi aku memang patut dieorg jadi juara. Dengan gerak tari lisda fauzi tiap minggu makin meningkat perkembangan. Very best. Sehati berdansa Season 2, aku follow tiap tiap minggu sbb tak sabar nak tengok apa yang Lisda dan fauzi ye persembahan.

Kalinieh, season 3 kembali. Tengok peserta macam tak best je. Harapan aku ialah jangan la makin lama makin kuyup je macam program reality yang lain, makin bertambah musim makin teruk plak. Heeeee.

Dalam sehati berdansa season 3, peserta yang aku minat sekali ialah Dira dan Ash. Hoooo, sbb ye aku suka sangat Dira berlakon and she so sweet nak nak baru aku dapat tau die ada anak Anggun namanya, wahh kiranya cerita Merah Puteh guna nama anak die Anggun. And g satu i wanna be like her, HOT MOM. wuahahaha....so mohaiza plz dunt skip ur gym schedule.

Pasangan kedua aku minat Sazzy and her husband. I like her so much. Tak tau nape aku suke die. Tapi tarian die so far for week 1 and week 2 not bad. Kalau tengok dieorg 2 memang sehati, dan sedansa.

Kesihan Anita dan husband dah tersingkir minggu ke2.

Psst...bila nak bukak untuk non artis? - Ayat terakhir

No comments: