January 11, 2010

Senyap tak semestinya sepi

Rumah baru amatlah boring tanpa internet. Ini pun lepak die Steven Corner di Pandan Indah. Di Kanan aku tengok aweks cun, rambut tie up, seluar pendek bawah buntot, pakai sweater, dengan blusher merah di pipi. Di kiri plak group sambut besdae kawan. Aper kelas weh sambut di mamak. Suara pekik happy besdae pun, tergelam timbul disebabkan penyanyi latar yang sembang tak henget donia, tambah plak lagu mp3 yang kuat, dan juga suara "ane...teh tarik satu".

Gym, entertain frens, furniture hunting, grocery shopping, OT (6pm -130am..pengsan). Every weekend amatlah busy, busy bukan melayan karenah korie. Tapi busy dengan aktiviti yang tak putus putus datang. Belum lagi totally rest at home. Phew!..i need rest. Tetiba terasa nak g vacation je, thailand ke, bukit larut ke, paling tidak bring me to Genting ke, hahaha. Ada tak sesiapa plan nak g picnic di area Ulu Langat? nak join nak join......(muka tak malu) hakhakhak

Hopefully next month totally leh online at home. Takde la merempit keluar kol 10.00 malam online di mamak. Tapi merempit best gak, mengeratkan silaturahim antara korie dan aku.Hak hak hak. Daripada nak blog hopping di client site yang kena melalui proxy site, tunggu loading pages pun berjantut.

Gambar Last exchange Christmas present, nie baru separuh je staff di Bank Islam, separuh lagi sibuk keje.

No comments: