January 24, 2010

26 ...The Daily Grind, Bangsar.

The Daily Grind yang terletak dibangsar, mengenahkan concept American food, dan suasana environment restaurant yang ala ala dalam rumah papan, makanan yang super beb, especially burger yang dpt best award. Tapi pakaian tak beberapa sesuai la untuk waiter. hehehe.




The Rib Eyes Steak, dihidangkan dengan mash potato yang cukup lembut dan berkrim, dan roasted vegetables seperti avocado, carrot, zucchini.

The Fish and Chip, old fashion fish and chip served with French fried, Tartar source, and homemade coslow.

Drinks.

and the special drinks is Apple Papermint Tea.




Alamak!....tetiba black out. Korie yang tengah nak tangkap gambar pun membebel lampu ditutup.

Disebelah corner terdengar Happy Birthday song. Ha ha ha...sengal sungguh, malu aku umur dah 26 ada gak orang nak nyanyi. Malu aku malu aku, dengan korie pun terkejut. Macam tau tau je birthday aku. Thanks to restaurant manager, and his staff yang menyanyi dengan kuat, buat aku shy shy cat je. Hahahah

1 comment:

Ulam Kerdas said...

Selamat Hari Lahir yg ke 26..

yee haaa...