November 15, 2010

Pilihan Nama

Sehingga sekarang kami belom memilih nama untuk The Little lagi.

Pilihan category kami ialah haruslah bermula dengan huruf A, dimana korie ialah Zulkhairi(akhir) dan Me;Mohaiza berada di tengah tengah, jadi kami inginkan anak yang berada di hadapan jadi huruf A bersesuaian.

Syarat kedua; Nama tidak melebihi 2 kali sebutan. Motif taknak nama anak panjang berjelar nanti periksa buang masa tuleh nama panjang panjang. Kah kah kah kah.

Syarat ke3; biarlah ada maksud yang indah mudah mudahan diberkati olehNya. Walaupun certain orang ada cakap kat aku "Nama indah buat apa mo, kalao nanti perangai buruk!". Harem aku rasa nak hempuk je batu kat kepala dia. Ooii ikut suke hati aku la, aku yang akan membentuknya bukan nya ko, kalau keliling ko ada orang macam itu tak semestinye nama anak aku indah maksud tapi kemudian hari buruk perangai. Geram betol aku dengar statement gtu. Emo kejub.

Itew sahaja syarat syarat kami. Mulai harinieh kami pun memulakan short listed nama nama The Little untuk Keep in view.

Adam al malique lawak tak?

No comments: