December 19, 2010

Keinginan Kebelakangan Kini.

Akhir-akhir ini, aku inginkan makanan manis. Cake, donat, puding atau chocolate etc. Terasa diri ini sangat diawangan sekiranya dapat menikmati benda benda manis. Ho ho ho.
Aku tujukan hasrat aku nak makanan manis pada pukul 10.00 malam. Manalah nak cari cake, donat, puding waktu itu. Ada pun Alexis, tapi belum tentu Chocolate Nutty Merique yang heaven gila dengan topping nutty ada. Memalam nak dessert boleh pengsan korie dibuatnya, tanya aku nak tak ice-cream, sunggoh tidak cool sebab aku telah menjauhkan diri dari sebarang ice.


Dengan itu, merewardkan diri sendiri dengan chocolate Van Houten dari 7 eleven, tetap terasa best gila. Tak tau mengapa.

Next day, hasrat tercapai.


Chocolate Tuxedo bersama Hot Marchiato Caramel dari Starbuck. Tapi, tekak masih lagi kepingin makanan manis.





No comments: