July 30, 2015

Legoland Malaysia.....Kawan baik punya pasal..

Hurmmmm lama bebenor blog aku dah bersawang...view ok jer aku tgok..traffic pun ok.sekali buka rasa sayang dok tgok payment yg tergantung tu...sbb x cukup jumlah banyak tu..sapa nak bagi kalau kau cakap berbuih mulut pun.....

Legoland Malaysia pernah dengar tapi x pernah sampai,nak jadikan cerita member aku boleh dapat staff price...banyak tuuuu...nak2 ramai yg pergi.Jakun juga aku mula memang la sbb aku dok dengar macam2 diaorg komen panas ler..macam kat fadang fasir ler...
xper apapun yg aku fikirkan janji anak2 happy tu jer....

3hari 2 mlm ronda2 jb..Legoland just sehari jer masuk mandi makan lepak ..best juga hope next time kesana lagi...tgok dia punya kawasan memang real macam lego yg mainan tu..hotel lawa ,tapi tahu ler harganya gedabak mahal...tapi ingat berbaloi kot kalau try...

Janji jumpa member dekat sana so far hotel kitaorg booking ticket dia settle,so jump kat JB saja la..




Kebetulan kena cuti chinese new year fuhhh boleh tahan org...Singaporean memang ramai,mana xnya murah kot bagi diaorg..since masuk makan kena kat dalam,kalau rasa nak seludup makanan sendiri pandai2 ler yer...

Boleh tahan makan dalam ni harga standard US la...tapi dalam rm la...





Hahhh ni sebenarnya yg utama..apa yg penting?oppsss bukan kerjasama tapi kegembiraan anak2 semua...

Seharian kat dlm rasa berbaloi pulak yer la Ticket murah kot ala2 bajet gitu.....cuba kira kalau dewasa 4 org ,kanak 4 org banyak juga tu kalau standard price...

Nak nanti duit banyak memang xder la berjalan cuma kadang2 ingat habuan anak2 ja..kita parent ni dah xder apa sangat tapi kalau dah boleh masuk mandi main air macam ni kau xnak ker....hahahaha macam mak ayah lagi excited jer.

Lama xpernah g ke JB..ingat dua kali kot tahun ni tapi setakat JPO jer..bukan g jalan tapi g kenduri kawan...ni dok ingat nak aktif berblog balik ni...anakdah masuk 3,ingat slow sikit kot..

apapun thanks masih menjengah kesini...

No comments: