October 30, 2008

48 hours Trip - Part 2

8 hours later......
We arrived at Kuala Terengganu....tunggu Fezol di tepi jalan, dan SERANG !!! rumah Cfu.Memang sah sah betol dan tak tipu, bersanding kol 10 pagi Hokay!. Pepehal moeh kte melantak dlu. Lepas sesi melantak selesai, sesi posing memposing haruslah dipercepatkan, hahahah.

Mane pengantin...???

13 hours later
Udah selesainye di rumah kenduri, masa tuk say babai pada ke-2 mempelai, diiringi dengan ucapan tahniah dan semoga berkekalan , dan jgn lupe gune gunekan lah cash money Ikea yang kteorg kasi tu ye....Dengan itu, kteorg pn bershopping sakan di pasar payang KT, bukan shopping pakaian, shopping makan ! ahaks. Dari pasar kteorang ke Taman Tamadun Islam, dan akhir nye ke Pantai Batu Buruk. Kecian si iqbal tdo je dalam kereta kerana kepenatan. Malam tu kteorg heading ke Kuantan.


20 hours later
Penat ye ya amat seharian menjalani activiti, sume perut dah kelaparan, muke kebuluran, korie pun automatik level moody naik. Haku ? cool aje.
Sesampai ye di rumah juju, parent die mengajak kteorg tuk mengisi "mood" di tepi pantai yang indah...tapi aku lupe tempat itew mana. Mengisi perut dengan 2 pinggan nasi, dihiasi lauk pauk seperti, ikan aji-aji, ikan pari, sayur goreng, tomyam campur, kecuali mekju makang nasi ayam je.
Ahhhhhhhhhh...Lega perut ku, dan amat kenyang sekali dan enak seh makan di gerai dekat ngan tanjung lumpur (bukan kuala lumpur ye). Dan tetiba iqbal meng"sms" sumone. "sayang jom g TC".
Sesampai di TC...mak ai..sib baik tak terduduk aku.Malam minggu TC penuh dengan orang, nak berjalan pun tak dpt, nk skodeng apatah lagi kan ? Iqbal pulang dengan hampa sbb takleh skodeng orang. :P

3 comments:

Ulam Kerdas said...

kedai mkn tu aku x tau name ape..tp owner die Pok Teh Kor..:D

gambo pulut yg ko mengidam x letak ker? ehehe..

Mr Dino said...

ngidam pulut ??????? UIKS!!~~

xeea said...

beriye laa aku ketawa sampai mulut menganga. korang sopan punye pengantin. hiks.