December 31, 2008

December Month yang amat sibuk!

Masa di bulan November lagi aku dah plan apa yang patut buat di bulan December, Banyak sunggoh akvititi aku yang perlu aku habiskan, dan jugak duit aku yang habis di bulan di Decmeber. Percutian terakhir pada tahun 2008 ialah berjoli sakan bersama member member di Cameron highland, seminggu sebelum tu aku check in Sunway Resort Suite untuk menghabiskan point bagi tahun 2008. Sayang sungguh point aku maseh ada 110 untuk digunakan burn begtu sahaja.

Cameron higland ialah tempat percutian bagi penutup tahun 2008. Budget aku agak tersasar banyak kali ini. Bukan sbb shopping, tapi dari segi transportation and penginapan. Tapi takpe la, nak wat macam mana, must goes on.






Dan agak terlewat kerna aku ingin mengucapkan Selamat Hari Natal bagi penganut agam Christian. Merry Christmas Alvin!..geng geng geng, even aku tak sambut hari Natal tapi untuk suke suke aku dan dak dak opis (4 orang aje) bertukar tukar hadiah. Saje nak kasi suprise dan keseronokan, hadiah buleh ditentukan oleh tuan punya badan atau nak suprise! dan kteorg set budget kteorg agar takde la terasa hati. Hehehe.

3 comments:

xeea said...

best nye travel.
aku asik sangap je.
uwaaaaaaaaaaaa.

Anonymous said...

2008 ke 2007 cameron ni? :p tak silap cam 2008 hik hik

Momoe said...

Min : Dah edit dah hehehe