December 31, 2008

Selamat Tinggal 2008, Selamat Datang 2009


Pabila new year eve, aku tidak kemana mana, sbb aku bukan jenis nak kuar party atau suke hangout tempat tempat yang crowded gile. Dulu aku pernah ikut Agnes dan Razelyn ke club di One Utama, lupe nama club tu. 1st 1st je aku sampai macam nyesal je ikut dieorg datang lepak, punye la crowded dan bising sgt. Punye la aku buhsan nak tunggu sampai kol 2 pagi, aku tertdo d sofa dalam club tu. Hahaha. Kalau aku kuar new year eve, terjumpe ke ternampak ke terserempak ke, mesti aku kena kuar ngan terpaksa, atau erti kata lain ade orang paksa aku kuar.


Cepat gilekan masa berlalu, sat g dah nak masuk tahun baru 2009. Azam aku pada tahun 2009 amat simple

1. Di murahkan rezeki
2. Di panjangkan umur - sihat selalu
3. Di percepatkan jodoh

3 itu sahaja, aku taknak minta lebeh lebeh. Semoga apa yang aku inginkan aku sentiasa berdoa agar dimakburkan oleh Dia.

No comments: