August 13, 2015

Anggun Ramadhani....Genap Sebulan

Hurmmm sekejap jer pejam celik dalam pantang dah tinggal beberapa hari saja lagi.....beberapa hari yg lalu 09-08-2015 genap Anggun sebulan, hahahhaha sebulan pun nak cerita ke?

1.Anggun turn sebulan bermakna aku dah x berapa hari lagi dalam pantang,kebiasaan dalam pantang ni macam2 la kena jaga.Makan x boleh sebarang makan,Jalan2 memang sah x boleh keluar ikot suka hati....bertunku,tapi kena inggat lepas menguru,t badan akan segar kembali so xder la sampai kau nak masak cuci pakaian dah x boleh....nak dgn xnak saja.

2.Hahhhh genap sebulan ni ler chance aku nak keluar rumah sikit,itupun duduk dalam kereta saja la,pergi mana?apa lagi bawa si puteri ni la dapatkan injection untuk genap sebulan..

3.Dalam pada tu boleh juga cuci mata,release tension dok perap kat rumah,hahhhh dari pagi keluar sampai petang baru tiba kat rumah,sambil keluar biasa la laki aku sambil buat kerja dia pergi submit polisi TAKAFUL BSN client dia.



4.Pantang dah x berapa hari tinggal ni pun dah dok fikir pasal nak start kerja balik....lemau betul otak dgn badan aku,almaklum ler dah hampir 3 bulan kot aku ambik cuti...x tahu apa yg menunggu dekat office ni

5.Berkat 100% breast feeding,bila timbang sebelum masuk bilik doktor dah 4.3kg wowww terkejut aku,bukan aku jer sekali dengan doktor juga,siap tanya lagi aku bagi susu badan ke formula...dari 2.7 dah naik 4.3..doa harap dapat BF sampai 2 tahun.....

Sebelum semua start macam normal balik,nak kena survey tempat nak hantar Anggun,alamak dah lama x kelam kabut macam ni,alamat dia hura hara ler sekejap....doa2 semua ok macam sebelom ni time hantar Abg dgn Kakak dia...

Apapun harap lepas ni dapat lagi update walopun sikit2 cerita heheheh...



No comments: